Igår hade vi "kanelbullens dag"

Skönt att nattveckan är avklarad, nu är det bara två arbetsveckor kvar till både ledigvecka och lön...jippiie!

Ingenting gick som planerat igår för jag orkade inte gå upp vid tolv tiden...så när klockan ringde halv tolv hoppade jag i mina myskläder och halvsprang bort till tvättstugan och bokade om min tvättid (kl.12), så att jag sedan kunde krypa ner i sängen och sova till tre på eftermiddagen...=)

Men det var skönt att ha en slappedag...fast hela nattveckan är typ som en slappevecka för mig =) man orkar helt enkelt inte göra något vettigt efter att ha vaknat vid två-tre på eftermiddagen.

Hade myskväll igår med kanelbulle...firade kanelbullens dag i efterhand =) mmm, jättegott! Vi tittade på Duplicity med Julia Roberts och Clive Owen (som är såååååå snygg) och det tog ett tag innan jag fattade vad filmen handlade om, men sen tyckte jag faktiskt att den var ganska bra.

Nu ska jag dra iväg till min arbetskompis Anette. Hon har nämligen fixat ett scrapmarathon idag och jag tänkte göra lite julkort. Här börjas det tidigt =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0