Kanelbullens dag

Gud så duktig jag har varit idag =)

Har tvättat, handlat, diskat, plockat iordning lite i lägenheten, vikt ren tvätt, rensat i underklädeslådan (herregud vad mkt skit jag hade där som jag inte har använt på flera år), rensat bland alla papperen som låg överallt, bytt sängkläder, organiserat bland räkningarna, varit ute och gått och lagat mig lite mat...ja, jag är också chokad över det sista...hahaha...köpte faktiskt pastasås i affären och slängde i lite broccoli, kräftskjärtar, vitlök, salt och peppar....mmmm, gott faktiskt =) jag kan när jag vill!

Så nu vet jag inte vad jag skall hitta på. J är hos sin brorsa och tittar på fotboll och här sitter jag...vad kul jag har...och så är det kanelbullens dag idag. Tänkte köpa mig en kanelbulle när jag var och handlade förrut, men ångrade mig när jag fick se vad Willys hade att erbjuda: Torra, så-kallade-kanelbullar som såg ut som att någon hade stått och hoppat på dem innan...så det fick va.

Men nu skulle det passat fin fint med en stor, saftig kanelbulle och hallon- eller jordgubbssaft....mmm...varför bor jag inte bredvid ett konditori? Nästa gång som vi flyttar kommer det vara ett av mina krav, antingen skall vi bo nära ett bageri eller ett konditori =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0