Ullared nästa

Så var ännu en vecka avklarad. Imorgon är jag ledig =) vi har äntligen fått en stoppdag på fredag på sent skift...härligt! Nu är det bara fem tidiga dagar kvar innan högskoleprovet, ledigvecka och löning...tiden går så fort...snart är det jul!

Har inte vant mig med den nya frisyren än, klippte mig så kort att jag måste ha halsduk när jag går ute annars fryser jag om nacken...hahaha...men jag är inte riktigt nöjd, för mitt hår är så bångstyrigt och det blir aldrig lika fint när jag skall fixa håret, som när frisören gjorde det =( =( =( Det växer väl ut snart.

Imorgon skall jag åka med mamsen och syrran till Ullared...kul! Hoppas inte att det är för mycket folk...

Funderar allvarligt på att lägga mig i solariet snart...folk blir ju bländade när de tittar mig i ansiktet...hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0