Allt är så tråkigt!!!

Jaha, nu kommer Sveriges tråkigaste period: Höst/Vinter. Allt är bara så grått, trist och kallt ute. Vad ska man göra egentligen? Inte är det så kul att vara ute...hösten är bara härlig de första dagarna, då löven ändrar färg, solen skiner och det fortfarande är lite varmt ute.

Vad ska man göra inne då? Jo, man flyr till tv:n eller datorn och det blir också tråkigt i längden...så nu sitter jag här RASTLÖS! Jag vill inte diska, städa eller någon annan tråkig hushållssyssla. Är inte på humör för scrapbooking heller...eller att plantera de jävla lökarna som jag köpte....usch, sicket tråkigt land Sverige är! Jag vill åka härifrån!!!!! NUUUUUU!!!!

Åh, jag orkar inte mer =(

Måste klippa mig också =( de flesta skulle nog tycka att en ny frisyr är något positivt, men med min bångstyriga kallufs spelar det ingen roll vad jag gör. För det går alltid tillbaka till sitt gamla, frissiga och "självfall". Jag hatar det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0