Bio idag =)

Vad lat man blir när man är ledig! Det enda vettiga jag gjorde igår var att diska och Powerwalka...annars så låg jag typ bara på soffan och glodde på tv, fastän det var fint väder och varmt ute. Det båste för mycket...haha.

Idag har jag hunnit med att tvätta, slänga skräp och spela lite Majong och Schack på datorn...roligt =) Ska snart göra mig iordning och åka in till stan. Vi ska ut och äta middag med mamma, pappa och syrran...och efteråt blir det bio...District 9.

Så innan vi skall träffa de andra utanför restaurangen så ska jag hinna med att hämta biobiljetterna, Depeche Mode-biljetterna, in till Nordstan och handla lite småsaker och förhoppningsvis hitta ett par nya joggingskor. De gamla börjar gå sönder och så läcker det in vatten när det regnar så fötterna är pissevåta när jag kommer hem från en runda. Ska försöka hitta ett par walking-skor som är vattentäta...kommer jag att lyckas?

Nä, nu måste jag slita mig ifrån datorn om jag ska hinna med allt som jag har planerat...


Go to fullsize image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0