Sova-dåligt veckan

Sov inte så bra i natt för jag drömde en mardröm om arga katter och hundar som attackerade en bebis...konstig dröm och lite äcklig! Det var längesen nu som jag drömde en mardröm och ibland undrar jag var hjärnan får allt i från? Vad menas med denna drömmen egentligen? Eller är det bara flipp i huvudet på mig, kanske!?

Så när jag kom hem orkade jag inte göra så mycket, somnade på soffan efter att kollat igenom bilagan Bostad i GP...jobbigt när det blir så. För jag hade planerat att göra lite saker bl.a. gå ut och gå, men somnar man som jag också gjorde igår och vaknar vid sex-sju på kvällen då är det ju lite för sent för att gå en runda =(

Fick diskat lite i alla fall =) det är alltid nåt. Kollade på Hollywood fruar innan, som jag spelade in i måndags, och jag gillar faktiskt det programmet, trots att de är lite blåsta. Tycker att det är kul att se hur de lever och deras personligheter är ganska sköna...förutom Anna Anka!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0