Tråkigt tråkigt tråkigt

Ja, mitt jobb är SÅÅÅÅÅÅ TRÅKIGT!!!! Usch, jag har ingen lust att gå till jobbet...och på jobbet finns det inget som motiverar mig till att arbeta =(

När jag började jobba direkt efter gymnasiet så visste jag att livet på "golvet" inte är något för mig, men jag nöjde mig med det tills att jag hade funderat ut vad jag egentligen ville göra.

Jag ansträngde mig verkligen i början och stod bredvid och tittade fastän jag egentligen inte var ett dugg intresserad av det, för det var ju inte här jag skulle jobba hela livet.

Så nu är jag inne på mitt femte år på företaget och samma ställe...det börjar...eller nej det är TRÅKIGT nu! Det blir inte bättre av att jag vet vad jag vill göra istället, men måste gå och knega på samma ställe i ett år till innan jag kan söka till högskolan igen =( =( =(

Egentligen borde jag väl göra det bästa av situationen och lära mig lite nya saker, men det finns inget som motiverar mig längre! Jag känner att jag står och stampar på samma ställe och utvecklas inte i mitt arbete, för det finns inget mer som intresserar mig där.

Jag kan erkänna att jag blivit latare med åren på jobbet...men jag är så jävla uttråkad!!!!!

Tur att Anette tog med sig lite pyssel igår som jag kunde roa mig med =) =) =) Tack Anette!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0