1:a april, sista dagen

1:a april idag och jag går på alla skämten...man kan nästan tro att jag är blondin ;)

Har ingen lust att skriva nått idag, för det är sista dagen med mitt gamla skiftlag och jag mår piss!!! Men jag måste dela med mig av min sjuka dröm jag hade inatt..

Jag drömde först att jag följde med en arbetskompis hem och han hade nio barn i typ åttaårs åldern...nio-lingar...haha...och jag hjälpte honom att uppfostra dem, men inget sexuellt...lite knäppt!
Sen så va jag hemma hos Maja och hjälpte henne, hennes bror och man med någonting..och när jag skulle gå därifrån var jag helt plötsligt gravid i typ nionde månaden och vattnet gick. En annan arbetskompis skjutsade då mig ner till stan, för Maja bodde uppe i bergen eller nått...haha...och sen fick jag klara mig själv. Jag hade inte ont eller nått, så jag gick runt i stan och gjorde andra saker trots att jag förmodligen skulle föda. Men barnet ville inte komma ut...haha...en sååååån sjuk dröm! Hur ska man tolka detta? Har jag blivit helt från vettet eller!?

Glad Påsk på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0