Föööööööörkyyyyyyyyyyyld =(

Jag vill inte vara sjuk =( =( =(

Det var konstigt att det bara slog till så plötsligt, för annars brukar jag känna på mig när jag håller på att bli sjuk och kunna förebygga det. Men inte denna gången..förmodligen var jag helt upptagen av allt annat och missade de små singnalerna som jag brukar få...eller så lurade kroppen mig helt och hållet. Konstigt!

Så under hela påsken har jag knaprat alvedon och varit halvt väck...så tråkigt när jag hade planerat saker som jag skulle göra =( men jag hade det ganska så mysigt ändå...inga föräldrar, hela lägenheten för mig själv och en massa godis =)

Släpper inte det här trycket i skallen imon då får jag masa mig iväg till affären och köpa allt jag kan hitta mot förkylning...för jag orkar inte mer!!! Jag slår vad om att jag blev sjuk bara för att jag tänkte tanken förra veckan att "det var ett tag sen jag var sjuk"...som man aldrig får göra!!!

Hoppas det släpper snart och hoppas på bättre väder. Jag har en bra nyhet att dela med mig idag i alla fall: chefen slutar den 3 maj!!! Sååå sköönt! Tråkigt bara att han inte kunde sluta innan allt det här hände, så kanske vi hade kunnat undvika en hel del saker på kanalen...men livet e väl inte rättvisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0