Jag tror jag har blivit lurad =(

Idag var det bättre på jobbet, för två personer var borta ett tag och en gick hem tidigare så vi hoppade lite mellan linjerna och jag hade alltid något att göra, så jag hann inte tänka så mycket på dåliga saker =) en dag kvar på denna arbetsveckan =)

Var ute och gick idag också, men det var inte lika skönt som i tisdags för det blåste kallare. Satte mig lite på balkongen för det var så skönt i igår, men det gick ju inte...brrr, vad kallt!

Jag fick inte mycket till post idag...brukar alltid få en bunt med reklam från alla postordersföretag, men inte idag..skönt i och för sig eftersom jag ändå inte läser skiten och tycker bara att det är slöseri med papper och på miljön.
Men ett ynka kuvert har jag fått och det var ingen rolig räkning. För ett par veckor sedan uppgraderade jag mitt bredband och skaffade telefoni helt kostnadsfritt sade den trevliga damen i andra änden. BAM! Ett slag i fejset senare och jag ska betala över 400 spänn för 5 -vad-det-nu-heter i bredbandshastighet...nått måste blivit fel! Hur kan de ta över 400 spänn i månaden för deras lägsta hastighet??? Får väl ringa dem imon, men det är så irriterande att inget kan gå smärtfritt!!!

Att göra imon då:

-Powerwalk 1h
-ringa comhem
-äta frukost
-ut på vovvepromenad
-duscha
-kolla olja mm på bilen

Men nu ska jag boka biobiljetter till Clash of the Titans...shit vad roligt! =) =) =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch, det är inte roligt att få utgifter man inte visste skulle komma.. blä! Hoppas att det löser sig. En månad betalade jag över 1000 kr för kanalerna på vår tv. Det visade sig att de tagit dubbelt betalt för allt. Det löste sig till slut, men man blir ju så jävla arg och förvånad.. Har du comhem? Vi har det och betalar 339/mån för det näst snabbaste bredbandet, så nåt måste vara fel. Hoppas du får ordning på det. Från det ena till det andra, du känner inte för att gå på bio med mig någon kväll? Tycker det skulle vara så roligt att se nån bra film och komma ut med en kompis=) Kramar!

2010-04-16 @ 12:03:53
URL: http://jennysvanligaliv.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej Jenny! Nä, det var verkligen inte roligt att öppna den räkningen, men jag hoppas att det löser sig. De måste ju ha gjort något fel. Ja, det hade varit jätteroligt att gå på bio nån kväll. Jag jobbar tidigt nästa vecka, så jag är fri på kvällarna. Fast på måndag, tisdag och onsdag är det födelsedagar...nu börjar födelsedagssäsongen ;) men vi kan väl höras nästa vecka och se när det blir =) kramiz Carro

2010-04-17 @ 08:30:17
URL: http://liveteftertjugoforetrettio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0