Ny frissa och lite fattigare

Så idag har jag vart å klippt och färgat håret...det blev inte billigt och jag behövde köpa nytt balsam oxå.

              
min frisörska gjorde en fin fläta på mig me =)


Imon bär det av till Sjövik och lämna in bilen, direkt efter jobbet. Jag får helt enkelt promenera där istället för hemma då. Hoppas inte det är svinkallt, för det brukar alltid vara kallare där än i stan...brrr, får nog packa ner mössa, vantar och polotröja....hahaha =)

Så efter imon är jag ännu fattigare än idag. Tur att man har ett sparkonto och att lönen kommer om några dagar. Har två trisslotter att skrapa me =) först köpte jag fyra lotter och vann hundra spänn. Så jag hämtade ut fyra nya lotter, vann femtio spänn och hämta ut två nya lotter...sannolikheten att det är två stycken nitlotter än ju större än att jag skulle vinna miljoner...vad tråkigt! Men men, man kan ju inte vinna om man inte satsar lite...eller hur!? ;)

Dags att hoppa in i duschen och tvätta ur de ton vax som frisörskan la i håret...bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0