Ombesiktning =(

Bilen gick inte igenom besiktningen i lördags =( bromsrören är typ genomrostade och behöver bytas och sen så är bromsarna fram dåliga och på gränsen...så på torsdag blir det till att slösa ytterligare hundralappar på reparation =( gud så tråkigt asså!!! Sen blir det ombesiktning så fort som möjligt då...oxå tråkigt!

Imon ska jag klippa mig och jag har egentligen inte råd nu innan lönen, men rånar sparkontot lite...snacka om ångest p.g.a. det! Det uppkommer alltid någonting som gör att man måste nalla lite från sparkontot och det känns inte okey, nu när man försöker spara lite inför framtida studier...som visserligen ligger väldigt långt in i framtiden, verkar det som nu =(

Sov lite mellan sex o nio och nu känner jag mig helt bombad...hungrig oxå, får gå o ta mig nått o äta tror jag. Sen blir det till en snabb dusch och in i sängen...ska ju upp tidigt imon och jobba...kul kul cykelhjul...NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0