Deppig

Missanpassad

Ett ord som beskriver hur jag känner mig på jobbet för tillfället. Det känns som att jag inte riktigt platsar i laget eller så är det att vi är olika allihopa...det kommer bli en jobbig period ett par månader framöver =(


Orättvist

Ett annat ord som beskriver hur jag känner inför framtiden. Nu när jag har bestämt mig för vad jag vill läsa vidare till så kommer jag inte in på mina betyg, inte på högskoleprov-resultat och de har ändrat kriterierna för att söka. Nu måste jag ha Kemi B och Matte D också =(


Jag saknar mitt gamla skiftlag!!!

Jag saknar min frihet och ensamhet i min lägenhet!!!

Jag saknar hopp om ett roligare jobb i framtiden!!!

Jag blir alltså fast ett år till på företaget och jag känner mig såååå vilsen...måste komma härifrån snart, men hur!?

Nu blev jag akut kissenödig...hasta la vista, baby ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0