Morronrufs



GORMORGON =) snyggt morgonrufs va...hahaha...så går det när man lägger sig med blött hår...haha.

Mina planer för idag blev pajjade av vädret...det snöar ute =) och inte har de plogat än. Jag hade nämligen tänkt åka till Skatås och gå en runda, men jag tror inte att jag kommer iväg nu faktiskt. Vågar nog inte ge mig ut på vägarna =(

Sitter här framför tv:n med datorn i knät...slappis, japp! Vad ska jag göra annars då? Skulle kunna städa lite här hemma men det är sååå tråååkigt så jag skippar nog det. Men jag ska packa upp mina skor ur flyttkartongen, försöka sätta ihop min ikea-tvättkorg och försöka byta lysröret i badrummet...vi får väl se vad jag får gjort ;)

Sen ska jag nog ge mig ut och gå en sväng uppe i Ruddalen...snö eller inte snö, inget kan stoppa mig!!! Man får mer motion i snö oxå för det blir ju mer motstånd då...gissa om jag hade ont i kroppen efter min runda igår. Jag var helt slut när jag kom hem, så jag somnade på soffan...hahaha.

Det är sååå skööönt att vara ledig! Synd att jag måste gå till jobbet imorgon...JAG VILL INTE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0