Snart ledig =)

Äntligen helg!!! Synd bara att jag ska upp tidigt imorgon me...usch, vad jobbigt =( men det e sista dagen innan jag e ledig en vecka. Gud så skönt det ska bli =)

Åt semla på jobbet idag. Årets första semla och det var supergott! Men det var riktigt jobbigt på jobbet, chefen var lite grinig, det finns så många dårar på fabriken och jag var otroligt trött...humöret var verkligen i botten =( både tråkigt och jobbigt att stanna kvar till tre på fredag eftermiddag också p.g.a. en tråkig skyddsrond...måste hitta på nått annat för jag orkar inte med jobbet längre! Dör av tristess och frustration över dårarna!

Kom hem, åt lite och hann knappt landa innan jag och Jalle begav oss ut på äventyr igen =) vi gick upp till Kaverös, Annas gård och Pennygången, ut vid Grimmered och upp till Ruddalen. Skönt att komma ut men det blåste ruskigt kallt...1,5 timma var vi ute denna gången och Jalle är riktigt glad att jag tar med honom ut på promenad...dagens goda gärning! Igår skjutsade jag hem syrran...

USCH, nu kommer Lets dance! Måste byta kanal!

Nu ska jag nog kolla upp Ruddalens Ishalls öppetider för imorgon...skridskor med syrran =) sen melodifestivalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0