Livet e härligt!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...vad jag mår bra =) trots skitont i tån, finnar i fejset och en enorm trötthet efter jobbet... mår jag superduper bra! Livet leker and I am enjoing it =) sooo muuuch =)

Igår var jag ute och gick med Jalle i över två timmar. Det var skitkul och härligt att komma ut och röra på sig, fast det var lite kallt o mörkt o vi visste inte riktigt vart vi skulle gå eller vart vi var ibland...hahaha...två flamsiga, barnsliga arbetskamrater vilse i Askim...HÄRLIGT! Japp, vi flamsade en del, Jalle och jag....hahaha...o det var skitkul. Men jag fick ont i min tå igen =( jag vet inte vad jag har gjort med tån men efter ledigveckan så har den varit öm och när jag har varit ute o gått så gör det riktigt, jäkla ont! Undra om den e inflammerad eller har jag kanske stukat tån...vet inte...men om man känner mig så vet man att jag inte kan sitta still, så tån lär ju inte läka av sig själv. Jag får nog gå iväg till vårdcentralen så att de får titta på den...gud vad en massa måsten det finns!

Måste:

*ringa comhem om den jäkla boxen
*fixa ett nytt lysrör till badrummet, då den jäkla hyresvärden hävdar att det e jag som ska byta den. Vad går min hyra till då? Vad ingår i hyran egentligen?
*rikta den jäkla framvagnen på bilen...usch, vad tråkigt =(
*
ringa vårdcentralen i Frölunda och lista mig där samt boka en tid för min tå

Var på fackmötet idag efter jobbet och det blev som vanligt en massa onödigt snack som gjorde att mötet drog ut lite på tiden...fast det slutade ändå ganska tidigt om man jämför med tidigare fackmöten som jag har varit på. Bla bla bla...nu röstar vi...och förslaget gick igenom. Så nu hoppas jag att alla som har rätt till förtidspension antar erbjudandet och att de som sitter lite löst, ska plugga eller har annat jobb på gång antar erbjudandet om en årslön så vi slippet varsla folk...det hade varit så jäkla bra om denna jobbiga situation kunde lösas så smidigt. Jag håller tummarna!!!

Hundvakt imorgon och det ska väl bli lagom roligt =( har undvikit mina föräldrar lite det senaste och jag känner mig ganska taskig för det, men jag umgicks så mycket med dem under jul och nyår. Känner att jag behöver mitt space och de är ju så jäkla nyfikna...låt mig vara ifred! Jag vill gärna ha ett eget privatliv och de behöver inte veta allt som jag gör. Dessutom så är jag sååå trött på att vara hundvakt. Missförstå mig inte, för jag gillar vovvarna, men det är tråkigt att det alltid är jag som ska ställa upp bara för att jag e "ensam", har körkort och bil...är verkligen trött på det!

Jobbar lördag..usch, vad tråkigt! Tur att det är sista lördagen på ett tag...hoppas vi i alla fall. Sen så kanske det blir lite skridskor i Ruddalen med syrran och lite wii efter det. Får inte glömma bort melodifestivalen också, fast det var ju ingen höjdare förra lördagen. Det fanns ju verkligen inget bidrag som var bra!!! Hoppas på Andra Generationen och Doggelito =) 
På söndag blir det bio =) Fares nya film Farsan och det ser jag verkligen framemot =) den verkar ganska rolig. Alla hjärtans dag också...så mysigt! Ska dock upp tidigt på måndag och gå på facklig kurs med Maja, tre dagar...puh, det kommer bli jobbigt, så jag hoppas verkligen kursen är intressant.

Snart dags att gå o nanna igen...tycker inte jag gör annat än sover, jobbar, äter och sover...lite trist =(

Nu blev jag lite hungrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0