Dags att börja jobba igen

Jaha, nu är denna långledigheten över och dags att gå tillbaka till jobbet igen. Som tur e så börjar man med en mjukstart...två arbetsdagar denna veckan o det e precis lagom =) ser faktiskt fram emot att gå till jobbet idag.

Men innan jag ska ha så roooligt så måste jag ta spårvagnen o hämta min bil...undra om den e insnöad? Jag får säkert skotta fram den...haha.

Sen bär det av till Hisingen o Pekkas framvagnsinställning...måste kolla om framvagnen e rätt inställd, för på de gamla vinterdäcken såg det ut som att de hade blivit lite snedslitna. Jag vill ju absolut inte att mina nya vinterdäck oxå ska bli snedslitna, så idag bär det av dit o fixa problemet..hoppas GPS:en hittar dit, för jag kommer inte ihåg vägen =S

Sen kanske det blir en sväng på Allum om jag hinner, beror på hur lång tid det tar på Hisingen.

Dagens stora fråga: Ska jag platta håret eller inte? Vaknade med värsta rufset, som inte ens gick att kamma rätt...det e jobbigt att ha kort hår ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0