Deppigt klantarsle =(

Orkar inte skriva så mycket idag...mår illa o e deprimerad. Bilen har pajjat o det e helt mitt fel =( den går visserligen att köra för det e än så länge troligtsvis bara hål i spolarvätsketanken. Men den måste in på reparation och vem vet vad mer de hittar då...åh, vad jag e klantig! Har verkligen inte råd med detta nu =( men jag har bara mig själv att skylla...varför måste jag vara ett sånt klantarsle? Alltid ska det hända mig nått =(

Therese var här och fikade och det var jättetrevligt =) en bra sak idag i alla fall...

Borde gå och äta lite kvällsmat för jag e hungrig, men har liksom ingen lust...alldeles för deprimerad =( Jag känner bara för att gå och lägga mig, vilket jag verkligen borde...sov typ 4,5 timme i natt...alldeles för lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0