En dag kvar

Snart är min ledigvecka slut...buhu =( börjar jobba natten idag (söndag) och det kommer nog bli rena helvetet för min mage =( usch, ser inte framemot en veckas illamående o uppsvullnad...men vad gör man, det ingår i ens jobb, tyvärr =(

Var i Kortedala i torsdags o åkte skridskor med Radmila o hennes barn...åh, det var skitkul!!! Fastän det var flera år sedan, så kan man fortfarande...lite fascinerande att vissa saker sitter i ryggmärgen, redo att plockas fram när man behöver det. Visst, jag har väl en del problem med balansen..men utöver det så gick det bra. Funderar på att åka skridskor nån gång nästa vecka me =)

Idag har jag storstädat hela lägenheten och plockat ner julen...det känns inte som att det var så längesen jag julpyntade. Tiden går så fort! Åh, det var faktiskt inte så längesen jag städade heller, men det blir dammigt så fort...jobbigt att behöva städa hela tiden...men nu e det rent o fint i några dagar till =)

Sitter uppe vid datorn o försöker vända på dygnet...tror det fungerar faktiskt för jag känner mig inte trött än. Försökte vara uppe igår o se "Hope for Haiti" klockan två på natten...men det gick inte! Hann väl se en halvtimma eller nått innan jag somnade i fåtöljen, så det var bara att krypa ner i sängen sen istället. Så bra gick det att vända på dygnet igår...haha.

Näe, nu har jag inge mer att skriva om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0