GODMORGON =)

Nu börjar allvaret! Ska åka till Skatås o Delsjön idag o göra en runda på 1,5 -2 timmar...det måste jag! Det var ett tag sedan jag var ute o powerwalka nu, så det är dags att ta tag i det igen...absolut!

Sen så ska brödet o andra onödiga kolhydratkällor bort i några veckor...måste göra en detox efter all denna julmat o godis =P jag känner redan efter två-tre veckor med en massa socker att jag har fått tillbaka mitt beroende...inte bra alls! Så nu får jag kämpa med att minska sockerintaget...det kommer bli jobbigt, för just nu känner jag ett stort behov av något gott...choklad...mmm. Varför utsätter jag mig för sånt när jag vet att jag inte kommer kunna kontrollera det sen?

Så nu måste jag verkligen ha disciplin om jag ska komma tillbaka till mina gamla vanor som jag nyss lyckades hålla innan denna frossarperiod kom. Men jag har klarat det innan, så jag ska klara det nu med =)

Mitt mål är att jag till sommaren ska kunna bära en bikini och vara stolt över min kropp...får väl se hur det blir? Jag tror aldrig att jag kommer vara stolt över min kropp, spelar ingen roll om jag e tjock eller smal...tråkigt, men sant.

Näe, nu ska jag kolla klart på filmen som jag började kolla på igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0