Humöret e på topp =)

Kan ni gissa varför jag e så glad idag? Det tror jag inte att ni kan, men jag ska säga att jag hade en jättebra nyårsafton =) Min ångest inför det nya året är som bortblåst...för tillfället i alla fall...så skööönt!

Istället för att deppa o ägna mig åt en massa negativa tankar har jag kommit på några bra saker med 2010, så här kommer min lista:

1. Depeche Mode den 26 januari på Scandinavium - ska bli sååå kul
2. Ska träffa både gamla kompisar och nya bekanskaper - tro det eller ej men jag försöker övervinna min sociala fobi
3. Inreda min lägenhet - bara soffan kommer så är det rock´n roll
4. Göra högskoleprovet och söka in till SLU till hösten - hoppas det går vägen denna gången
5. Komma i bikiniform - det e inte långt kvar till mitt mål
6. Se en massa bra filmer =)
7. Verkligen bara ta dagen som den kommer. Leva livet o göra det som jag vill göra..viva 2010!

Okey, jag vet inte vad jag gjorde men nått hände o nu ser texten ut såhär...det får va så, för jag kommer inte på vad jag har gjort för fel...typiskt mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0