Lite bilder

Här kommer lite nya bilder från lägenheten...jag börjar bo in mig nu o det e ganska så mysigt faktiskt...bara soffa, några gardiner o mattor som saknas. Men det e på gång =)



Roade mig igår med att sätta ihop mitt nyinköpta sängbord...gick ganska smidigt o jag e nöjd.




Har skaffat mig ett par sköna Hello Kitty - tofflor...lite fräcka e de allt =)




Var på Ikea o fick syn på denna skålen...tänkte direkt att den passar in i mitt vardagsrum som chipsskål, så den fick det bli.




Ett nytt år kräver ju en ny almanacka..så här e den..årets WWF-almanacka.




Försökte montera ihop min taklampa till hallen för några dagar sedan, men det gick inte så bra. Det va en ganska konstig konstruktion på lampan o jag fattade inte hur jag skulle få dit glaskåpan...o innan jag visste ordet av det så satt jag där med tre glasbitar i handen...det va den lampan de! Ibland kanske man inte ska vara så jäkla envis, utan be om hjälp när man behöver...ska tänka på det inför nästa gång...haha.




Nu när det e så kallt ute, var jag ju tvungen att köpa ett par skor som håller fötterna varma. Hittade dessa goa o fluffiga på DinSko..de e inte supersnygga, men jättevarma o sköna att gå i =)




Nu har jag vart riktigt duktig...ett rent diskberg e bättre än ett smutsigt...haha




Hittade dessa fina tavlor i en kartong med gamla saker o jag gillar dem faktiskt. De är så vackra o drömlika, passar mig perfekt..satte upp dem i badrummet o det blev jättefint med dem där =)




Hög mysfaktor i vardagsrummet med lite julbelysning...fiffigt va? Har man inga andra lampor så kan man göra så här oxå =)



Jaha, här har vi mitt fina misstag...nya, fina gardiner i vardagsrummet. Synd bara att de e 1,5 dm för korta. Försökte dölja det me blomman men det blev inge bättre o inte går det att släppa ner fållen heller, för den är inte 1,5 dm! Typiskt mig!!!




Åh, gardinerna e så fina...typiskt!




Så här ser kaoset ut i köket. Ta en sista titt, för imorgon ska allt bort!!! Nu ska det bli ordning o reda i huset..haha

Dags att nanna, somnar nästan här vid datorn...natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0