Oro över jobbet

Jaha, idag kom beskedet som man gått o grubblat över ett tag: Företaget ska varsla =( de har inte gått ut med något än, men facket har informerat lite om att det kommer att bli så...om ingen kommer på någon annan lösning vill säga. Vi får väl se på medlemsmötet den 9 februari vad de säger. Än så länge så får vi tydligen inte veta hur många det rör sig om, när det blir eller hur det kommer att gå till.

Det känns lite jobbigt då man inte vet om man sitter säkert eller inte. Tråkigt också om de som man verkligen trivs med på jobbet skulle försvinna, för jag orkar inte arbeta med surpuppor o vrångpellar...då känns det bättre att säga upp sig o leta efter något annat. Usch, det e jobbigt att gå omkring o grubbla över såna här saker. Tur att jag har andra saker i livet som e roliga och positiva =) måste försöka hålla mitt humör uppe ändå, i alla fall för arbetskamraternas skull...försöka sprida lite positiv energi i dessa svåra tider!

Dags att gå o göra sig iordning för sängen. Ska ju vara hundvakt åt päronen imorgon o det krävs lite mer sömn om jag ska orka med två stycken dragdjur ;) ska bli lite kul ändå, att komma ut o promenera lite i skogen där inga jäkla stadsdårar med barnvagnar, pulkor eller skidor finns...härligt att vara på landet...ibland i alla fall =)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0