positiv o negativ

Positivt: Nu har jag anmält mig till högskoleprovet så det är bara att sätta igång o börja plugga inför det. Måste få dubbelt så bra som jag fick förra gången..jobbigt, jag känner en viss press på mig.

Negativt: Virusprogrammet hävdar att det hittade en trojan när jag klickade på Spotify-symbolen och ville ta bort den genvägen. Så nu är det borttaget och jag vet fan inte hur jag ska få tillbaka den...buuuuhuuu =( Jag fick ju en invite av Telia men när jag går in där så fungerar den inte längre. Var det bara en tillfällig invite då elr? Fan va de retas!!!

Jag som bara ville lyssna på lite musik =( Näe, nu känner jag mig jättedeprimerad =( =( =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0