promenad i stan

Nu har jag varit i stan och irrat...haha...men det va kallt, hade inte räknat med att jag skulle behöva vänta på varenda spårvagn ute i kylan.

Jag köpte mina Depeche Mode skivor som jag tänkt och hittade ett par fina gardiner till sovrummet på Åhléns, men jag kunde inte bestämma mig så jag köpte dem inte...med tanke på min miss med vardagsrumsgardinerna, de är för korta =(, så tyckte jag det va bäst att åka hem o mäta först innan jag köpte dem...men jag ska nog köpa dem någon annan gång, för det verkar som om 240 i längden blir bra...jag chansar..hehe. Näe, men allvarligt så mätte jag fönstret och det ser ut att funka =) skönt att äntligen hittat ett par fina, lila gardiner som jag verkligen gillar. Hoppas att de finns kvar när jag ska köpa dem..

Det känns som om solen håller på att gå ner..redan? Vad dagarna går fort...jag har inte hunnit göra så mkt idag, som jag borde...jaja, sånt e väl livet...haha.

Var på Bergakungen o hämtade ut biobiljetter till Avatar nästa lördag och det blev inte de bästa platserna, som enligt mig är rad 7 i mitten, men ganska bra ändå...man får väl nöja sig med det nu när filmen e så jäkla populär...försökte boka biljetter igår till mån, tis eller onsdag men alla bra platser var bokade...redan! Gör folk inget annat än går på bio elr? Bara undra..

Åh, jag höll på att avlida i kön, när jag skulle hämta ut biljetterna, för det stod en medelålders mamma med sin lilla son framför mig och höll på o vela i nästan tio minuter innan det var min tur...de hade inte bestämt vilken film de skulle se eller vad de skulle köpa för gott till...varför ställer man sig i kön då? Bara undra igen..

Näe, nu ska jag larva mig lite på facebook..haha..hade tråkigt för en stunds sedan, så jag lekte lite med kameran =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0