Sicken soppa!

Usch, det var jobbigt på jobbet idag...ganska många var nedstämda o oroliga över framtiden. Vem får behålla jobbet o vem får gå? Man blir helt slut i huvvet av att gå runt o grubbla...är på sånt dåligt humör just nu =( skulle behöva lite kärlek eller i alla fall en kram...men jag får väl krama mig själv då.

Usch, jag vill inte vara med om detta!!! Radmila är helt säker på att hon får gå och jag vill inte det!!! Vad ska jag göra då? Usch, vad detta är trååååkigt =( =( =( jag vet inte om jag får stanna heller, men jag bryr mig inte...för utan Radmila kommer det bli sååå tråkigt!!! Jag blir hellre av med jobbet än blir omplacerad till någon annan kanal på en annan fabrik =( kan jag inte ge min plats till Radmila? Det hade varit det bästa, för hon behöver den mer än jag och jag trivs inte med jobbet ändå...det skulle ändå lösa sig för mig på något sätt.

Undra om man borde se sig om efter ett annat jobb o andra utvägar ifall det blir så att man ryker? Skojade med några på jobbet att jag skulle söka till Ica Maxi i 421, för då blir det nära hem och jag kan åka MediaMarkt bussen till och från jobbet =) åh, nu när jag tänker på det, så hade jag nog trivits där faktiskt...ett tag i alla fall, nyfiken på att testa något nytt...men det e väl inte så lätt att få jobb i dessa tider och speciellt om man är ung och utan högskoleutbildning. Livet kan vara lite trixigt ibland...men spännande också!

Ser inte fram emot att gå till jobbet imorgon och vi skall jobba lördag och söndag också...skit vad jobbigt! Kunde inte detta kommit nästa vecka när vi är lediga? Jag har ingen motivation till att göra något på jobbet...kan inte ens göra mitt bästa, för det finns inga krafter till det. Kan erkänna att jag maskade lite idag på jobbet...vad är det för mening med att stressa, som jag har gjort de andra dagarna denna veckan, när tacken kanske blir en spark i arslet!?

Vem har min kram? Jag behöver ha den nu =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0