Sista natten

Herregud vad trött jag var inatt och imorse...jag hade så svårt att hålla upp ögonen vid fem, halv sex tiden. Annars brukar jag bli pigg när det är dags att gå hem från jobbet men inte denna veckan...så jäkla jobbigt!

Å, imorgon måste jag åka hem till Sjövik och vara hundvakt...IGEN! Vad gör man inte för sina föräldrar!? Jag fasar däremot över bilfärden hem från jobbet till Sjövik, för i måndags fick jag verkligen kämpa med att hålla mig vaken. Jag kände att min reaktionsförmåga var jättedålig och jag hade jättesvårt att hålla bilen innanför fil-linjerna...det var ganska läskigt faktiskt! Har aldrig känt så förrut när jag kör bil. Det måste vara så det känns att köra full. Men men, jag får väl sova lite på jobbet innan jag går upp o duschar imorgon, så ska det nog gå bra.

Så på fredag morgon och lördag förmiddag ska jag vara hundvakt...sen så försöker jag få med mig syrran till Isdala, för att åka skridskor men hon har inte gett mig något svar ännu...gud, så seg man kan vara då! Jag vill gärna planera sånt i förväg så jag vet om vi ska åka eller inte. För ska vi inte göra det, då kan jag ju hitta på något annat istället...hatar att inte veta vad som ska hända!

Sitter här i sängen o äter "frukost" medans tvättmaskinerna går för fullt nere i tvättstugan. OCh för första gången hade jag inte alls mycket att tvätta...Eureka! hahahaha
Sen så måste jag diska lite....funderar på att spela lite Wii efter det, för det var jättelängesen och jag har ju fortfarande inte testat spelet som jag fick av syrran i julklapp.

Det är skönt att det är sista natten att jobba ikväll, för jag hade nog inte orkat mer...har haft såna humörsvängningar under hela veckan. Ena stunden känner jag mig ganska pigg och glad, för att senare känna mig jättettrött, grinig o nedstämd. Det är ganska jobbigt faktiskt! Måste beror på att jag jobbar natten och kanske inte riktigt sover som man ska.

Men idag har jag något att se framemot på jobbet i alla fall: Våfflor! Vi har samlat ihop lite pengar och ska steka våfflor i natt..Gud, så gott!!! Det var ganska längesen jag åt våfflor...undra när det är våffeldagen?

Snart dags att gå ner i tvättstugan och starta några nya maskiner...rent o fint blir det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0