Sista slappet innan jobbet

Sista lediga dagen på denna ledigveckan...åh, så tråkigt! =( =( =(

Vaknade ganska tidigt också, så det blir spännande å se hur länge jag lyckas hålla mig vaken på jobbet inatt...brukar sova länge samma dag som jag ska jobba första natten, men idag gick det inte. Kunde inte somna om så det var lika bra att gå upp vid nio imorse =P

Åt lite frukost i sängen o kollade på Göta Kanal 2, som var ganska underhållande faktiskt...många kända, roliga, svenska skådisar var med i den. Så nu måste jag väl se trean också...haha ;)

Vad ska man hitta på idag då?
Tja, funderar på att gå ut o gå en sväng men vädret ser inte så roligt ut =S borde gå iväg till affären o kolla upp om jag vann nått på hästarna igår...hoppas det =) och så måste jag skicka iväg hyrfilmerna så jag får nya, roliga filmer att titta på...kul kul kul...haha...ja, jag e väl lite koko ibland ;)

Näe, idag ska jag ta det riktigt lugnt...leva i slowmotion...haha...ligger just nu i sängen o lyssnar på slow-musik =) gregorian...härligt e det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0