So lonely right now

Sitter här helt själv, för snön förstörde för mig idag...missförstå mig inte för jag älskar snö...men idag gjorde snön att arbetskompisarna inte kunde komma hit o jag som hade städat så fint o köpt fika =( men man kan ju inte kontrollera vädret...nu e det vääääldigt rent o fint här i alla fall =)

Tröstar mig med lite Faithless för det behövs just nu =( jag sitter här o funderar på vad jag ska hitta på, på min sista lediga dag...har nyss ätit brunch =) det blev två grova smörgåsar med potatissallad, skinka, gurka o paprika och en stor mugg med oboy...lyxade till det lite ;) oboyen va pricken över i:et, allt känns redan bättre =)

Få se vad jag ska göra nu då? Städa har jag gjort...diska kan man ju göra men de e inge roligt. Titta på tv..näe, det finns aldrig nått roligt på tv:n. Se en film...näe, jag har inte lust att se någon av mina filmer. Läsa min bok kanske...näe, den e heller inge rolig. Då finns det bara Wii kvar...kanske ska jag pröva det nya spelet jag fick i julklapp av syrran? Kanske det...får se.

Salva Mea av Faithless e sååååååååå jäääääääklaaaa braaaaaaaa!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0