Tar paus

Nu tar jag en paus från bloggandet, för jag kommer liksom inte på något att skriva...skrivlusten har försvunnit för tillfället =(

Annars så har jag haft en ganska bra helg trots att jag jobbade större delen av den. Träffade Jenny och Caroline i fredags o det var verkligen trevligt. Vi gick o fikade i nordstan och jag som e så nyfiken tycker det e superkul att höra vad de har haft för sig o gör nuförtiden...vi måste ses snart igen =)

I lördags jobbade jag 6-14 och sedan så var det bara åka hem o ta tag i en massa sysslor...har inte orkat göra så mycket under veckodagarna, så jag var tvungen att gå o handla, tvätta, diska o städa undan lite saker.

I söndags jobbade jag tolv timmar övertid...lagom roligt =( men jag får ju lite fler komptimmar o några extra slantar i plånboken blir det nog...alltid nått =)

Idag har jag varit i Skatås med Therese o gått en runda...det var skönt att komma ut =) och trevligt att gå där o småprata lite om ett o annat...kanske ska vi ta en runda imorrn me, får se hur det e med hennes fot ;) skavsår.

Planer för resten av ledigveckan....tja, är väl dags att åka o hälsa på päronen, så det ska jag göra på onsdag. Sen på torsdag ska jag hem till Radmila o vi tänkte åka till Isdala i Kortedala o åka lite skridskor med hennes barn...ska bli skoj! Det var ju evigheter sen jag stod på ett par skridskor...kul, med min taskiga balans ;) bio på fredag kanske? Får se hur jag känner mig då...

Ungefär så här mycket skrivlust har jag för tillfället, beror nog på situationen på jobbet. Men det blev ju lite i alla fall...snart ska jag tappa upp mig ett varmt bad...SKÖÖÖÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0