Slösa

Åååååh, jag kan inte sluta upp med att slösa pengar!!! Det är så svårt att hålla i slantarna...varför? Någon som vet? Finns det någon med psykologiska kunskaper som kan berätta för mig varför jag inte kan sluta nätshoppa?

Det blir spännande när lönen kommer och alla räkningar skall betalas =( har beställt kläder från tre olika klädkedjor på nätet, cd-skivor, ett par nya glasögon från favoptic, ny ansiktpeeling och ansiktskräm (visserligen på rea)...tja, vad mer? Kommer faktiskt inte ihåg...för när grejjerna väl är beställda då glömmer jag bort dem, nästan som att jag försöker bota undertryckta känslor. Är det jobbet? Eller mitt familjeliv? För innan allt hände beställde jag oxå saker men inte lika okontrollerat som denna månaden...vad ska jag göra?

Imon kanske vi får reda på vilka som blir omplacerade och hur skiftlagen i kanalen kommer att se ut. Och jag sitter här hemma och e ledig...då kommer jag ju inte få reda på nått förrän nästa vecka =( fast det kanske är lika bra. Jag vill inte gå runt o älta dåliga nyheter under helgen sen...nä, när helgen kommer ska man ta det lugnt och mysa =)

Snart är det påsk oxå och det är väl dags att börja göra några påskkort. Så på lördag blir det scrapmarathon och mitt mål är att hinna med att göra alla påskkort och försöka hinna med några födelsedags kort oxå...får väl se hur lång tid det tar med påskkorten.

Ibland vet jag vad problemet är, men jag vill inte se sanningen. Jag är en ganska bra psykolog för mig själv fast det är mycket lättare och skönare att bara fly från problemet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0