Trött o irriterad

Usch, jag orkar inte mer...måste fly lägenheten imon men jag vet inte vart jag ska ta vägen. Funderar på att gå ut o gå i kanske 2 timmar...ensam!! Ingen pappa, ingen hund...bara jag helt själv med bra musik i öronen. Sen så kanske jag flyr till 421 och handlar upp min bonus på h&m.
Måste lämna tillbaka ett paket också, för jag fick fel varor...så tröttsamt! Man går o väntar o väntar på grejjerna som man har beställt och sen när de dyker upp så är det fel saker i paketet...åh, hur svårt kan det vara egentligen att packa ner rätt saker!?

Men jag har äntligen fått tummen ur och beställt några nya cd-skivor =) ska bli sååå kul sen när de kommer! Det blev Tiesto, Jay-Z (vilken iof inte är ny men jättebra) och en skiva till som jag inte kommer ihåg..bra minne..haha.

Sen så tröstade jag mig idag med att beställa lite mer kläder på nätet..jag vet att jag är hopplös! Men det botar min deppighet och jag behöver något positivt just nu när det är så jobbigt här hemma och på jobbet...så det får gå för den här gången. Jag har ju iaf sparat lite pengar denna månaden med =) Men bilstereon och taklampan till vardagsrummet får vänta tills nästa lön.

Denna veckan är seg, för man är så trött på jobbet, efter jobbet och det blir inte mycket sömn då jag är extremt dålig på att komma i säng i tid. Det händer inte mycket heller, man gör sina arbetsuppgifter och sedan är det en evig väntan på att klockan skall bli två så att man kan gå hem och inte göra någonting...trååååkigt! Skönt att vi slapp omställningen idag iaf, för det räckte med en igår och jag hade ju tagit på mig en ren arbets t-shirt och då vill man ju inte smutsa ner den med en gång...haha...jäkla polerolja!

Ja, vi går väl alla o väntar på vad som skall hända de närmsta veckorna framöver. Får de ihop tillräckligt med frivilliga avgångar? Kommer de rycka upp skiftlagen och omplacera folk? Kanske hamnar man på en helt annan fabrik...lite jobbigt att gå och fundera, för man har ju ingen aning om hur företaget tänker. Men samtidigt lite spännande...ja, jag e sjuk i huvvet, jag vet! Men jag är så trött på mitt jobb. Kanske borde jag tagit pengarna, sagt upp mig frivilligt och dragit ut i vida världen? Men med vem? Och vad skulle jag i så fall göra sen när jag kommer tillbaka hem till Sverige...det e ju inte det lättaste att få jobb nu direkt. Tankarna far runt i huvvet på en...men jag ångrar inte något. Varför skulle jag göra det? Man fattar sina egna beslut och får sen stå för dem, eller hur!?

Inget bra på tv:n ikväll heller =( det e visserligen Desperate Housewives (vet ej hur det stavas) just nu, men jag har missat många avsnitt innan så det kan jag ju inte titta på =( Sitter här i soffan och lyssnar på senaste låten från One Republic "All the right moves"...min nya favvolåt! Trodde först att det var Justins nya låt när jag hörde den första gången på radio, för det e väldigt likt hans röst...men det va det inte...gryyym låt iaf! Hoppas skivan e lika bra. Undra när den kommer då?

http://www.youtube.com/watch?v=qrOeGCJdZe4&feature=fvst

bla bla bla...dags att gå o nanna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0