Jag är såååå tröööööööööööt!!!!

Gud, vad det är jobbigt att jobba tidigt skift! Jag orkar ingenting när jag kommer hem. Går upp klockan halv fem och kämpar mig igenom åtta timmar på jobbet...kommer hem och faller pladask ner i sängen för att vakna upp ur denna koma vid sex, sju på kvällen...då blir jag en människa igen och under de få timmarna som är kvar skall jag göra allt, precis allt. Inte undra på att man inte kommer i säng i lagom tid...när man redan har sovit ett par timmar och vill utnyttja den tiden som är kvar till max. Jag får nästan lite ångest innan jag skall gå och lägga mig, för då vet jag att det snart är dags att gå upp och gå till jobbet igen. Dessutom är jag jätte less på jobbet...ibland önskar jag att jag vaknar upp på en öde ö någon annanstans än här...dagdrömmar är det som håller mig vid liv...

Men imorgon blir det sovmorgon, jag börjar inte förrän kvart över sju så jag kan sova till typ sex...gud så skönt att få sova lite längre. Och i övermorgon får jag ännu längre sovmorgon för hela kanalen skall ha x-dag och vi börjar klockan åtta. Ännu bättre! Sedan får jag betalt för att träna också...kanonbra, för jag hade ändå tänkt att träna på fredag. Vi skall ha x-dagen på Kristinedals träningscenter, för det ligger så nära jobbet och det kostar inte så mycket att vara där. Det kommer ändå bli en lång dag =(

Idag har jag hunnit med mycket...logistikombudsmöte efter jobbet, var ute pch gick i 2,5 timma så jag är helt slut i benen =), har diskat och håller på att tvätta. Jag är så stolt över mig själv...haha.

Förra veckans träning:

Måndag: Gymmet

Tisdag:   Powerwalk (77 min)

Onsdag:  Powerwalk (2 timmar)

Torsdag: Vilodag, hämtade bilen innan jobbet

Fredag:   Gymmet

Lördag:   Powerwalk (2timmar)

Söndag:  Powerwalk (2 timmar)

Jag är väldigt nöjd med min prestation förra veckan, synd bara att jag stoppade i mig så mycket onyttiga saker=(  Det var fika på jobbet tre dagar och man kan ju inte bara sitta och titta på när alla andra stoppar i sig. Firade min födelsedag i lördags med tårta och på söndagen åt vi det som blev över av tårtan =) jaja, jag var ju ingen soffpotatis i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0