v.21 träning

Denna veckans träning:

Måndag: Vilodag

Tisdag:   Powerwalk (2 h & 15 min, 3.5 varv)

Onsdag:  Powerwalk (2.5 h, 3.5 varv)

Torsdag: Powerwalk (2h & 10 min, ett varv runt lilla Delsjön)

Fredag:   Vilodag

Lördag:   Powerwalk (75 min)

Söndag:  Powerwalk (2h & 36 min, irrade runt i Skatås och vid Delsjön)

Det blev inget gym denna veckan, för det var mycket skönare att vara hemma. Men nu är ledigheten slut och jag har fem långa nätter framför mig...kul =(  Börjar jobba om 3 timmar och 48 minuter.

Nu måste jag åka och handla lite....J käkade upp min Keso...jag var bara borta en dag och det var minst hälften kvar när jag åkte i fredags =( sedan så är mina rostade solrosfrön spårlöst försvunna...undra vart de har tagit vägen? Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0