Träningen v.38

Måndag:  Orkade inget

Tisdag:   Powerwalk 1h & 40min

Onsdag:  Orkade inget

Torsdag: Powerwalk 1h & 55min

Fredag:  Orkade inget

Lördag:  Orkade inget

Söndag:  Powerwalk 1h & 45min

Man kan sammanfatta denna veckan med "Jag har inte orkat" och det har jag skuldkänslor för
=( Har jobbat sent hela veckan, vilket betyder att jag måste gå upp senast klockan nio på morgonen om jag skall hinna med att gå ut och gå och alla andra saker som måste göras innan jag går till jobbet....sicken lång mening...men det stämmer.

Så i Måndags, Onsdags, Fredags och lördags kom jag helt enkelt inte upp ur sängen förrän efter tio...då blev det för sent för lite fysiskt aktivitet och jag var inte direkt pigg på att göra några andra övningar heller =(

Det hela blir inte bättre av att jag smällde i mig nästan en hel kebabrulle själv igår...och J och jag delade på nästan ett kilo godis framför tv:n...vi var nämligen inne i den nya godisaffären Sweets´N Chocolate i Olskroken och GUD SÅ MYCKET GOTT GODIS DET FINNS DÄR! Man måste ju pröva allt =)

Vi var en sväng i Slottskogen innan och herregud vad det är tråkigt där, nu när man befinner sig i denna mellanålder. Jag är inget barn längre och jag har inga egna barn, så jag kan inte se det roliga med det. När man var liten så tyckte man att det var skitkul att titta på alla djuren...men nu finns det ju knappt några djur kvar! Jag kommer säkert att uppskatta att gå runt i Slottskogen när jag har egna barn, men just nu känns det lite tråkigt. Vädret var underbart i alla fall =)

Avslutade dagen med att titta på den första Sagan om ringen-filmen...hade gärna sett alla tre på en gång för de är ju så bra, men det orkar man ju inte.

Dags att göra sig iordning, ska åka hem till päronen och hundarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0