Dags att lämna in bilen

GOOOOOODMOOOORGOOON =) usch, jag har inte sovit gott idag efter att ha jobbat första natten...jag vaknade hela tiden, glömde sätta i öronproppar och ta på mig ögonmasken...får väl skylla mig själv då!

Dags att göra sig iordning, för jag ska åka till jobbet o möta upp pappsen. Sen ska vi åka till Olofstorp o lämna in bilen...hoppas de hittar vad som är fel. Belysningen till instrumentpanelen är ju paj och vi vet inte om det är en säkring och vilken i så fall. Men det kan också vara glapp nånstans, för när det fungerade så kunde det blinka till ibland...konstigt! Hoppas inte det blir för dyrt heller.

Ledig från jobbet i två nätter...sköööönt! Ska på skyddsombudsdag imorgon...får väl se hur kul det blir!? Hoppas inte det blir för segt och långdraget.

Å så snöar det ute igen =) undra om det blir 3 decimeter till som faller...fick verkligen skotta ut bilen från parkeringen i lördags med en glassbunke, för jag hade ingen snöskyffel...hahaha...men då var det inte kul! Jävla snöplogare som lägger en jäkla vall precis bakom bilen!!! Sluta upp med detta med en gång!!!!

Förra veckans träning

Måndag: Fackkurs, gjorde lite övningar hemma (snacka om träningsvärk i magen)

Tisdag:  Fackkurs, promenad med Jalle i 1,5 h

Onsdag: Fackkurs, promenad med Jalle i 1,5 h

Torsdag: Vilodag...latade mig =)

Fredag: Powerwalk i Skatås i 2h

Lördag: Vilodag...åkte till Sjövik

Söndag: Gjorde lite övningar hemma (åh, min rygg gör sååå ont)

Dålig vecka, men jag höll igång i alla fall...alltid nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0