Träning v.5

Ny månad, ny frisyr och nya utmaningar. Idag är det en vecka kvar tills vi skall ha det stora, fackliga medlemsmötet om vår framtid på företaget...kanske kan vi komma undan varslet, men det känns inte för hoppfullt då företaget har gått ut med att de vill omstrukturera. Det kan ju bara betyda en sak: Varsel. Tyvärr =(

Ny vecka också och det kräver ju ett nytt träningsschema. Det blev ingen träning förra veckan eftersom jag jobbade natten och absolut inte hade någon ork för annat. Man kan tycka att det blir lite hipp som happ om man ska göra ett nytt schema varje vecka, istället för att ha ett fast schema för varje vecka...men det funkar inte så bra när man jobbar skift. Det fungerar bättre med ett mer flexibelt schema som man kan korrigera beroende på hur man jobbar och vad man ska ha för sig under just den veckan. Åh, så flitigt det lät..hahaha.

Måndag: Vilodag; var hos frissan

Tisdag: Powerwalk 50 min i Frölunda (smygstart på veckan)

Onsdag: Powerwalk 2h

Torsdag: Powerwalk 2h

Fredag: Vilodag; ska tvätta och de kommer med soffan =)

Lördag: Powerwalk i Skatås 2h

Söndag: En kanske dag...

Näe, nu måste jag äta färdigt min frukost så jag hinner diska lite innan det är dags att gå till jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0