Beach 2010

Har gjort mig ett träningschema för denna veckan, får väl se om jag lyckas hålla det. Jag vet i alla fall att jag måste komma igång igen, speciellt om jag vill se bra ut i bikini till sommaren...haha..kanske kommer jag till gymmet nån gång nästa vecka med...får se om någon hänger på, har ingen lust att gå dit själv =(

Måndag:
Promenad i Skatås med Therese (1,5 h)

Tisdag: Powerwalk i Skatås (2,5h men bara 2 h effektivt, blev trött efter en timma o var tvungen att sänka tempot lite)

Onsdag: Vilodag; ska tvätta på förmiddagen o sedan åka hem till päronen

Torsdag: Åka skridskor med Radmila o hennes barn. Tycker att det räknas som träning faktiskt =)

Fredag:
Powerwalk

Lördag & Söndag: Har planerat att powerwalka båda dagarna, men jag får se om jag orkar det =P

Ååååh, vad jag e söööötsuuugen! Vad ska man göra då??? Igår drack jag oboy...mmm, vad gott! Men idag kan jag inte med att göra det igen...skuldkänslor =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0